MI AZ A HIBA, AMIT NE KÖVESS EL, HA SEGÍTŐ SZAKEMBERKÉNT ÉPÍTED A VÁLLALKOZÁSODAT?
Segítő szakemberként építed a vállalkozásodat? Mutatom, mi az a hiba, amit véletlenül se kövess el, ha hosszú távon profitábilis vállalkozást szeretnél kiégés nélkül!
MI AZ A HIBA, AMIT NE KÖVESS EL, HA SEGÍTŐ SZAKEMBERKÉNT ÉPÍTED A VÁLLALKOZÁSODAT?
Azt tapasztalom, hogy sokan csak abban gondolkodnak a segítő szakemberként, hogy személyes programokat hozzanak létre és úgy dolgozzanak az ügyfeleikkel.
Tehát személyesen tartják a konzultációkat, személyesen tartják a workshopokat. Ez rengeteg időt emészt fel. Hiszen nemcsak az adott program időtartama, hanem az oda- és visszautazás is nagyon-nagyon sok időt el tud venni az egyes napunkból.
Márpedig ugye vállalkozóként a legdrágább dolog, ami a kezünkben van, az a saját időnk, és ezt nagyon fontos védenünk.
Éppen ezért szerintem, ha már van kellő személyes ügyféltapasztalatod, érdemes áttérned az online szolgáltatásokra is. Ezt azért tartom fontosnak kiemelni, mert természetesen a jó ügyfél és piacismerethez szükséged van a személyes kapcsolódásra, ha segítő szakemberként dolgozol.
A javaslatom arra vonatkozik, hogy hibának tartom benne maradni a csak személyes szolgáltatásokban hosszú távon!
A Covid óta ugyanis teljesen elfogadott, magától értetődő már és ha a te szolgáltatásaid jellege nem zárja ki, érdemes bevezetned, hogy lehessen jelentkezni online konzultációra, workshopra stb. is hozzád.
AZ ONLINE SZOLGÁLTATÁSOK ELŐNYE
Egyrészt sokkal több emberhez el tudsz jutni, hisz nem csak a környezetedben, a közvetlen városodból vagy az adott kerületből fognak hozzád az ügyfeleid érkezni. Akár országhatáron túlról is tudsz ügyfelekkel dolgozni.
A másik dolog, hogy amennyiben csoportos programokat is szervezel, akkor mindig számolni kell azzal, hogy a terembérlet, esetleg a résztvevők megvendégelése (catering) mind-mind plusz költséget jelent.
Sokkal több profitod marad akkor, hogyha a szolgáltatásaidat online (is) tudod kínálni az ügyfeleidnek.
Ezt az egyet mindenképpen fontold meg!
MAI ÁTGONDOLNIVALÓD: mi az a szolgáltatásaid közül, amit esetleg tudnál online formában is értékesíteni és kínálni leendő ügyfeleidnek.
Tarts velem május 6-án a díjmentes
Hogyan szerezz ügyfeleket segítő vagy szolgáltató
női vállalkozóként telített piacon anélkül, hogy nyomulnod kellene?
című online előadásomon és segítek, hogy könnyedén szerezz ügyfeleket! Regisztrálj itt!